Wednesday, January 6, 2010

Tahun Baru 2010

wah....kejap nye dah tahun baru....tup tap tup tap...pejam celik pejam celik dah masuk 2010.hmmm....lama rasa nya tak update blog aku ni...dah macam2 tragedi aku mis nak update dalam blog ni..

Anyway tahun baru ni mesti la ada azam baru.Azam aku tahun ni nak mencapai azam tahun lepas..di antaranya ialah seperti di bawah..:

*Nak Jadi Exec--Study tak abis lagi la
*Nak jadi seorang wanita yang mulia disisi suami dan keluarga tercinta..(Tapi tak tercapai lagi la..coz otak aku ni nakal sangat.mesti nak uat hal...huhuhuhu)
*Nak dapat anak lelaki...hahahahahahahah penat mencuba dah ni
*Nak ada umah dan kereta sendiri..
*Dan yang paling penting TAK NAK TINGGAL SOLAT..nak kuatkan cinta pada Allah..

Ha...banyak giler azam tahun lepas aku yang tak tercapai lagi...Tapi ada tambahan lagi untuk tahun ni.Antaranya:

#Nak gi Makkah dengan opah,atok n Aisyah.
#Tak nak menyusah kan orang lain.Nak bergantung atas kaki sendiri.
#Nak ambik lesen kereta.
#Nak bawak opah n atok bercuti..(Dalam Malaysia je)
#Nak Pindah umah..(Nak umah yang berpijak di bumi yg nyata).
#Nak tambah koleksi barang kemas.
#Tapi yang aku kena uat betol2 punyer ialah..NAK KURUSKAN BADAN...nak slim balik macam
masa time sekolah dulu.

So,doakan segala apa yang aku azamkam ini akan tercapai untuk tahun ini.InsyaAllah....Amin...

No comments:

Post a Comment