Tuesday, January 12, 2010

Salah Aku???

Mmmm.....mood tak berapa baik la sejak masuk tahun baru ni..ada rasa gembira,teruja,kecewa,hampa dan duka..kenapa la semua ni mesti berlaku pada aku..bila pk2 balik jahat kah aku ni?..kenapa aku sanggup buat semua ni?..baik lah aku akan jelaskan segalanya...apa yang aku buat ni semata-mata nak puaskan hati semua orang dan buat semua orang gembira walaupon pada hakikatnya aku yang kecewa akhirnya...apa yang aku buat mesti akan jadi macam ni akhirnya...aku yang terpaksa tanggung semuanya sedangkan apa yang aku uat tu semua tuk korang semua....KENAPA???????.......Ya Allah ya tuhan ku...ampunkan alah aku...sesungguhnya aku banyak menjauhkan mu...aku redha dengan ujian mu..mungkin ini semua balasan atas segala apa yang aku penah lakukan sebelom ni..

No comments:

Post a Comment