Wednesday, January 6, 2010

bengang!!!!!!....

huhuhu....dulu tajuk nya in english tapi now i translate to malay plak..hahahaha...bukan aper aku cukup bengang ari ni.bukan ari ni jer sebenarnya mnggu ni dan bulan ni.baru jer nak mula azam baru dah memacam hal.Suey tol la...mana tak nya leh di katakan tetiap ari aku kena standby time lunch.cian perut aku hari2 tak berisi...(tapi yang peliknya duit habis gak)..kalo sekali sekala tu aku leh la terima.ni tak..tetiap ari lak.mentang2 la aku ni jarang kuar time lunch.tapi aku nak gak la rehat kan.tu pon tak leh pk ke?.PENAT LA!!!!!!!!tak cukup dengan tu jer ada plak memember opis ni yang macam tak puas hati dengan keje aku.asik nak cari salah aku.pastu cakap kuat2 yang aku ni uat salah supaya satu opis ni tahu.kenapa tak gi bilik announcement jer.cakap kat mic tu ha.biar satu opis ni dengar.eeee...bengang aku.kehidupan kita ni ibarat roda.kekadang kat atas.kekadang kat bawah.tapi bila kita kat atas tu tak yah la kita nak rendah kan yang di bawah tu.at least bila kita keje satu opis ni,biarla hormat menghormati skit even member kita tu lemah skit kan.tu la bila ada perasaan dengki dalam hati tu.macam2 boleh jadi.Ada yang berpura-pura baik.sembahyang tak penah tinggal.pakaian tutup aurat.gaya lemah lambut.cakap sopan santun.tapi kita tak tahu kat belakang kita kan.so jangan mudah menilai orang.baik di mata tak semestinya baik orang nya dan buruk di mata tak semestinya buruk orang nya.WallahuAlam.Renung-renungkan....selamat beramal.

No comments:

Post a Comment