Wednesday, January 6, 2010

My life will Go On..

Adoi....sakit kepala..dah masuk tahun baru ni macam2 Dugaan yang aku kena tempuh.Nenek aku yang tersayang jatuh sakit dan di masuk kan ke Hospital.Keadaannya teruk sekali.Doktor kata nenek aku dijangikti kuman dekat otak beliau.Tapi alhamdulillah bila laporan perubatan nenek aku keluar.Semuanya kelihatan ok.andaian doktor tu ternyata tak betoi.Sib baik aku tak saman ko doktor.Alhamdulillah juga nenek aku dah di keluarkan dari hospital dan duduk di rumah di bawah jagaan semua anak2 dan cucu2 nya.(gilir2 ikut turn).Lyn doakan opah cepat sembuh.Kuat kan semangat.Opah jer la tempat lin mengadu,bercerita,bergelak ketawa.Tak der opah macam mana la hidup lin nnt.Dalam pada masa yang sama aku bengan dengan laki aku coz tak penah nak faham aku.Dalam keadaan aku yang dalam kesedihan dia boleh sibok nak urus kan kedai lagi.sepatutnya dia perlu ada disi aku dan teman aku.kuat kan semangat aku.Ni tak dia pk diri sendiri jer.Tak penak nak pk pasal aku.aku yang banyak bersabar dengan dia.aku ikut jer apa yang dia kata.kadang2 sanggup aku berhabis duit nak uat dia gembira.tapi dia tak penah nak cuba gembirakan aku.Dia lebih gembira kalo dengan kawan2 dr aku ni.Aku tak kisah la.tu hal dia kan.Tapi dah dalam keadaan aku dalam kesedihan.tak boleh ke dia hilangkan kesedihan tu.WutEva...malas dah aku nak mencarut kat blog ni lagi.kang ada lak yang terguris.Any Way I Only have My Grndprent.

No comments:

Post a Comment