Sunday, October 4, 2009

mY nEW gAdGet..









hohohoo...seronoknya aku nak tulis Topic ni...Bukan aper aku gembira sangat sebab sepanjang aku kerja ngan Telekom Malaysia ni dah macam2 benda aku dapat beli..Yang terbaru ni aku berjaya dapat kan 3 biji Handphone....maknanya aku dah ada 4 biji Handphone sekarang ni(termasuk handphone aku yang lama Sony Ericsson K8ooi)...Untuk yang baru ni aku berjaya beli handphone terbaru Nokia N97(yang ada iklan kat TV tu)kaler putih..+ 2 biji handphone nokia 5800 eXpress Music..(satu aku bagi hadiah kat Laki aku sempena Hari ulang tahun kelahiran dia yang ke 26 baru2 ni...).Tapi yang aku guna sekarang ni hanyalah handphone eXpress Music aku(Malas nak pakai banyak nombor..).Handphone N97 aku uat tuk main game jer...sebab leceh la nak bukak2..
Bukan nyer nak menunjuk tapi tu semua bagi aku pelaburan jugak kan...dari tak beli ape2 lebih baik aku timbulkan ngan barang2..nampak la hasilnya titik peluh aku bekerja kan...Yang paling gembiranya aku dapat gembirakan laki aku...yer la dah baper tahun dia tak tukar handphone...asyik pakai handphone buruk jer..Seronok nyer...Saper2 yang nak sewa handphone boleh datang jumpa aku k...hohohohoho....


Lagi Satu harta yang aku dapat beli ialah Camera Digital Sony Cybershot...Kaler pink Lagi(Miss Haidi jangan jeles ek)...actually ada banya kaler.Mula2 aku nak amik kaler merah...tapi tetiba biler tuan kedai tu kuarkan kaler pink terus jer aku sambar...bukan aper cute giler la..Alhamdulillah....Camera ni aku beli pon bukan untuk menunjuk tapi untuk kegunaan aku sekeluarga...yer la family belah nenek aku ni teramat la besar..every month mesti ada function.So,dengan ada nya camera ni leh la aku capture semua kenangan indah bersama...huhuhuhu...Thanks God..

1 comment: