Monday, October 5, 2009

CountDown For NoVember..

mmm...tak sabar rasanya nak tunggu bulan sebelas ni..bukan aper tak sabar nak shopping sebenarnya..kebetulan bulan sebelas ni aku nyer turn dapat duit kutu...Yee haa...best nya...aku dah plan ngan laki aku bulan sebelas ni aku nak beli peti ais n mesin basuh baru..eee...best nya..tak sabar rasanya la..nak hias dapor aku tu...kasi nampak berisik skit...huhuhu...kalo ada rezeki lebih kitorang nak beli meja makan baru n Langsir baru...huuhu...dah habis raya baru nak tukar semua...nak uat macam mana...raya ari tu bajet lari la...huuhuu...Aku ingat nak beli jenama Haier tapi ok ke?sesapa yang ada pengalaman leh advice x?..tak pon aku nak beli jenama Toshiba..sebab mak mertua aku nyer peti sejuk jenama toshiba..tahan lama tu..

Kalo tak ada apa2 hal Sabtu ni Keluarga mertua aku uat open house kat Restoran baru.Restoran Al-Rizk.Sempena bulan syawal yang masih ada ni n sempena nk mmperknalkan restoran ni. Berdekatan ngan sekolah menengah teknik shah Alam n dalam kawasan taman pinggiran subang.Sesiapa yang familiar ngan tempat tu leh la datang.Di jemput semua hadir k...

No comments:

Post a Comment