Tuesday, October 6, 2009

Bengang.....Looser!!!!!

eeee.....geram+tension aku......aku bengang ngan boss aku tak kira la Manager aku ke ataupon AGM aku...tension.semenjak aku tukar tempat duduk ni asik aku jer yang jadi mangsa.semalam aku kene sound ngan boss aku sebab datamg lewat.bukan nyer aku sengaja pon nak datang lewat.Tup..tup kena sound lak...mentang2 la aku dok depan korang,smua yang aku uat semuanya korng nampak ek...orang lain yang rapat ngan korang tu tak naklak korang sound..apa punyer boss la..sepatutnya sebelom korang sound aku korang kena tahu jalan dari s.alam ke KL tu jem ke tak?pastu kn tau gak baper banyak traffic light kat s.alam tu.Baper banyak roundabort,simpang2 kat ibu negeri Selangor tu...Tension tol la..Terus terang aku bg tahu korang bukan boss..tapi hanyala pemerhati bebas yang suka hati nak marah orang.nasib baik la dari kecik lagi aku di ajar adab sopan.Kalo tak dah lama aku sound korang balik..hahahahahaha

No comments:

Post a Comment