Sunday, October 4, 2009

Open House..



Hari Sabtu yang Lepas sepupu aku uat open house kat Putrajaya(Persint 14).Acara bermula dari pukol 2 sampai pukol 6 petang tapi aku sampai kat umah dia dalam pkol 4.30 petang.Sebelom tu aku pegi beraya umah Along aku kat Klang..Semua family aku ada kat sana...Along aku belanja makan tengahari...Best giler la dapat makan reramai ni..pastu aku terus gerak gi umah sepupu aku...sampai tersesat menceri umah dia...Pergh...punyalah besar umag dia...Walau pon hanya apartment tapi aku dah rasa cam dok kondo jer...umah tu sebenarnya quarters untuk staff kerajaan.Yer la sepupu aku kerje kat Imegresen sebab tu la dapat umah tu..Wah...dah la dok sorang jer plak tu...bengang tol aku nengok nye...huhuhu..dah la umah besar...cantik plak dekorasi dalam umah tu...(Sepupu aku ni mmg minat sangat hiasan dalaman..).Banyak giler duit orang kerajaan ni ek...nnt tolong hias umah aku lak ek..huhuhu...bercerita balik pasal umah terbuka dia..
Punya la banyak dia masak..tapi yang aku sempat makan masa tu laksa jer...pandai gak minah ni masak..pastu kitorang lepak2 sembang ngan opah n atok.Alang2 dah berjumpa ni mmg tak dok diam la mulut aku ni..malam tu aku tidor umah spupu aku ni...dalam pkol 12.00 tgh malam kitorang gi main bowling reramai kat alamanda..best giler rasa cam alamanda tu atok kitorang jer yang punyer..huhuhuhu...best la sesangat..esok nya reramai gi beraya umah aku.tapi malangnya umah aku ni kecik jer..memang sempit la..(rasa nyesal lak berenti keje gomen dulu..kalo tak bleh gak aku dapat umah besar cam sepupu aku).dekorasi nyer po..hampeh...maklumlah umah bujang...huhuhuhu(bujang ke?)...ape2 pon TQ yalin n family ucapkan pada opah n atok serta mak long n family di atas kesudian mereka semua datang beraya di rumah kami...huuhuh..

No comments:

Post a Comment