Sunday, September 27, 2009

Rindunyer Kat Opah N Atok....

hari ni aku rindu sangat kat opah n atok kat kampong...entah la..asik teringat jer.....macam biasa la petang tadi aku call opah,opah cakap dia sakit...tak larat,penat...sian opah..kalo lah aku tak keje dah lama aku balik kampong jaga opah..atok pulak dah 3 hari demam tak bangun2..risaunya..bila pk balik rasa cam nak berenti keje je..yer la lebih baik aku balik kampong jaga opah n atok..nak di bandingkan dengan jasa dorang jaga aku selama aku hidup kat dunia ni..tak terbalas...macam mana la keadaan opah n atok agak nya...opah atok lin minta maaf...tapi insyaAllah lin akan balik dalam masa terdekat ni...Sayang opah n atok...hati aku ni ngah risau ni..apa la agak nya yang opah n atok ngah uat ni..macam mana la dorang jaga diri di saat dorang sakit macam ni..macam mana plak la ngan makan minum dorang..makan ke tak?..Ya Allah...panjang kan umur mereka...tak terbalas lagi jasa n pengorbanan aku kat mereka..Amin...

No comments:

Post a Comment