Thursday, September 24, 2009

Bukak Puasa di Muara Tanjung Harapan..North Port..











Aku dah lupa la biler aku gi ni..kalo tak silap aku on 08 sept 2009..tarikh hari lahir mak mertua aku ngan kakak ipar aku..malam tu mak mertua aku nak blanja makan besar kat Muara port Klang..yer la sempena hari lahir dia ngan akak ipar aku juga sempena birthday laki aku yang bakal menjelma dalam bulan tu...(11 sept) huhuhuhu....apa lagi aku pon on jer la akngat kaki...dah orang nak blanja...gaji tak dapat lagi lak tu..best sangat...kitorang dapat meja betol2 kat tepi laut tu..macam2 mak mertua aku order untuk makan...nyum...nyum...kalo tak salah aku menu kitorang malam tu ialah..Sotong Goreng tepong,Udang Besar Goreng tepong,Ketam Bakar,Ikan Pari Bakar,Ikan Siakap masak Sweet Sour,Kangkung Belacan,Tom yam campor dan juga sedikit kuih muih sebagai manisan..tengok jer makanan tu perot mula la..dah berkerak kerok lapar....azan jer tak bagi can terus sambar makanan...huhuhuhu...best nya...anyway...tak terlambat rasanya nak ucapkan selamat hari lahir especially uat my hubby bunny Mr.K,untuk ibu mertuaku Pn.Norhayati Binti Johan n Akak ipar aku Tuty Noormalina a.k.a along.

No comments:

Post a Comment