Wednesday, November 4, 2009

Human....

aku selalu berfikir kenapa manusia ni di jadikan dengan pelbagai rupa ragam.Dan yang paling aku ingin tahu kenapa kita manusia ni ada sikap dengki dan iri hati sedangkan Allah s.w.t dah jadikan manusia ni yang terbaik sebagai khalifah di muka ini.Bagi aku kehidupan merupakan satu pentas lakonan yang sudah mempunyai cerita nya sendiri.macam aku...kalo nak di ceritakan kisah hidup aku ni,aku rasa sampai esok pon belom tentu habis lagi.Kalo buat Filem gerenti 7 juta dalam tangan tuh...Huhuhu...terus terang aku katakan hidup aku lebih banyak tersiksa dari gembira.hanya opah dan atok aku jer yang dapat gembirakan hati aku..tapi yang aku pelik nya sentiasa ada orang yang dengki dengan diri aku ni.tak kira la orang tu rapat dengan aku ataupon tidak..Bg aku apa yang ada pada dirir aku adalah atas usaha aku sendiri.Tak perlu ada orang lain nak pertikai kannya..aku tak menyusahkan orang lain tapi kenapa masih ada lagi rasa iri hati tu kat aku.kehidupan aku hanya aku yang tahu.So...tak perlulah orang lain nak masuk campor.Aku ada duit ke tak der duit ke..itu urusan aku sendiri....

No comments:

Post a Comment