Wednesday, November 4, 2009

Biscuit teacher and Candy Students...

Last weekend aku ada banyak sangat masa free..nak tido pon dah letih..so,aku mengambil inisiatif ni tengok citer Korea(tajuk yang kat atas tu..).Memang best giler la...citer ni komedi romantik..pastu ada la skit2 citer sedey nya..aku pon layan citer ni la citer ni dari pkol 11 pagi ari Sabtu sampai la ke pukol 1 tghari hari Ahad.ada la break2 skit...huhuhu..Citer ni mengisahkan seorang bekas pelajar yang telah dilantik menjadi seorang guru di sekolah tempat dia belajar untuk mengubah perangai pelajar2 di sekolah tu yang sangat nakal..memang best...satu citer ni ada 4 CD.Aku dah jatuh cinta pada Hero citer ni...Hensem giler...so,sesapa yang nak tahu citer ni dengan lebih lanjut leh la membuat pesanan penyewaan CD pada saya.satu CD 1 inggit sehari...hahahahahah.....

No comments:

Post a Comment