Wednesday, July 15, 2009

Cemburu ke?


mmmm....malam tadi mimpi yang kurang besh la...iyer la..ade ke patut mimpi laki aku tinggalkan aku demi pompuan lain?...ish...ish...ish....sedey tol la mimpi tu...

tu la ni semua sebab laki aku yang selalu uat hal kat aku...ada ke patut dah ada bini cun melecun macam aku nak carik pompuan lain lagi...siap dating senyap2 lak tu..tu lah lelaki..tak penah cukop dengan satu..aku bukannya aper..aku ni jenis tak suka la ada masalah2 macam ni..

tertekan aku...aku dah uat baik kat dia jangan la carik pasal ngan aku...harap laki aku berubah dan bertaubat...ingat la dunia ni sementara jer...pk la pasal kehidupan kita..ape pon aku tetap bersyukur di kurniakan suami yang hebat dan penyabar macam dia...biasa la..adat berumah tangga...ada masa ok ada masa x ok...yang penting sama2 ikhtiar untuk kebahagiaan bersama...

No comments:

Post a Comment