Thursday, July 16, 2009

Banyak nYer Ubat.....

Aduh batuk lagi....pas lunch tadi aku gi jumpa doktor kat Annexe 2..batuk dah tak tahan la...tekak ni gatal2 jer..sampai ke dada rasanya..pas register tunggu jap sampai doktor panggil aku..masuk bilik doktor,doktor suh aku bilang 1 sampai 20 dalam satu nafas..dah tentu-tentu la tak leh..termengah-mengah aku di buat nya...cek punyer cek doktor kata aku ada asma..alamak...penyakit keturunan tu..doktor suh aku masuk treatment room...amik O2..ish tu yang aku mals jumpa doktor tu...memacam lak doktor ni...dari tak sakit terus bermacam-macam penyakit lak...tapi disebabkan memember se opis aku yang dah tak tahan dengar aku batuk...aku ikut jer la cakap doktor tu...tapi mmg lega la pas amik gas tu...Baik Punyer...huhuhuu...Banyak Giler doktor ni bagi aku ubat..tak hengat...nak suh aku tercekit obat agak nyer..ahaks...Wuteva TQ DR.RosOOl......Hopefully hilanglah penyakit ni dari tubuh badah aku..Amin....

No comments:

Post a Comment